Birinci Gün




Olay şu ki, politik, sosyal ve özellikle kişisel çok az problem bilgi eksikliğinden kaynaklanmaktadır. Buna rağmen sorunlar çıkarken, ilerleme fikri solarken Teknopolist inanmaktadır ki hala daha fazla bilgiye ihtiyaç duymaktadır. Fakat bilgiye ulaştıkça hep daha fazlasına ihtiyaç duyacaktır. Teknopoli’nin geliştiği ortamda bilgi ve insan arasındaki bağ koparıldı. Yani bilgi gelişi güzel bir şekilde, başka hiçbir bilgiye yöneltmeden, muazzam oranlarda, yüksek hızlarda ve de teoriyle, manayla ya da amaçla bağını koparmış bir biçimde ortaya çıkmaktadır. Hadiseler bir dakikalığına görünürler ve daha sonra yok olurlar. Bu imkansız dünyadır. Bu insanlığın ilerlemesi fikrinin yerini teknolojik ilerleme fikrinin aldığı bir dünyadır. Kendimizi bilgiyle tüketen bir kültürüz ve çoğumuz bu süreci nasıl kontrol altına alacağımızı bilmiyoruz. Biz düğmesine basılmış, ince ayarı yapılmış, görüntü merkezli bir toplumuz ve jüri üyeleri de gördüklerine inanma eğilimindedirler. (sf 126) Teknopoli/Neil POSTMAN

Pandora nın kutusu açıldı mı?


14 yorum:

  1. Hocam selamlar, her şey yolunda

    YanıtlaSil
  2. Oturulan minicik oturaklarda belimiz kırldı. Salonun biraz daha iyi olması gerekmez miydi?
    Birde içerikte biz çalışmaları nasıl kontrol edeceğiz?Akıllı tahtada kullanma, geri alma, yapılan bir çalışmayı görebilme v.s. gibi özellikleri görmeliyiz.

    YanıtlaSil
  3. Konu ile ilgili aldığım ilk kurs, birinci güne göre değerlendirdiğimde 3 günlük kurs sonunda yeterli düzeye geleceğimi düşünüyorum. Tabi ki kurs eğitim görevlilerinin katkısı bunda çok büyük.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar benim gönderdiğim yorumlar geldi mi?

    YanıtlaSil
  5. Bu konuda aldığım ilk kurs olması nedeniyle 3 gün sonunda gercek degerlendirmeyi yapabiliirim...

    YanıtlaSil
  6. Bilgiyi kullanabilmek için hazırbulunuşluk düyezimizle erişmek istediğimiz bilgi uygun olmalı.
    Bu nedenle öğretici veya kontrol edici olarak hazırbulunuşluk düyeyimi bilmem
    Konrol edilecek veya öğretilecek bireylerin hazırbulunuşluk düzeylerini belirlemem için yapılması gerekenler
    Yasaklaramak değil ne zaman, nekadar kullanma becerisini kazandırmamız gerekir.

    YanıtlaSil
  7. YORUM YAPACAK KADAR BİLGİ SAHİBİ DEĞİLİM

    YanıtlaSil
  8. Biraz teknolojide sıkıntımız olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarımızla birlikte biraz daha wep araçlarını kullanma ile ilgili seminer veya bilgi tazelemesi yapmamız gerekir.

    YanıtlaSil
  9. Çok başarılı bir şekilde devam etmekte olan YÖNETİCİ VE LİDERLİK LİDERLİK SEMİNERİ başarı ile devam ediyor selamlar.

    YanıtlaSil
  10. ÇINAR ARIKAN'ın YORUMLARINA KATILIYORUM

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar yazdığım yorumda birçok imla ve yazım hataları yapmışım özür dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Bu seminerin faydalı olacağına inanıyorum. Değerli meslektaşlarıma hayırlı olsun.

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews