Olay şu ki, politik, sosyal ve özellikle kişisel çok az problem bilgi eksikliğinden kaynaklanmaktadır. Buna rağmen sorunlar çıkarken, ilerleme fikri solarken Teknopolist inanmaktadır ki hala daha fazla bilgiye ihtiyaç duymaktadır. Fakat bilgiye ulaştıkça hep daha fazlasına ihtiyaç duyacaktır. Teknopoli’nin geliştiği ortamda bilgi ve insan arasındaki bağ koparıldı. Yani bilgi gelişi güzel bir şekilde, başka hiçbir bilgiye yöneltmeden, muazzam oranlarda, yüksek hızlarda ve de teoriyle, manayla ya da amaçla bağını koparmış bir biçimde ortaya çıkmaktadır. Hadiseler bir dakikalığına görünürler ve daha sonra yok olurlar. Bu imkansız dünyadır. Bu insanlığın ilerlemesi fikrinin yerini teknolojik ilerleme fikrinin aldığı bir dünyadır. Kendimizi bilgiyle tüketen bir kültürüz ve çoğumuz bu süreci nasıl kontrol altına alacağımızı bilmiyoruz. Biz düğmesine basılmış, ince ayarı yapılmış, görüntü merkezli bir toplumuz ve jüri üyeleri de gördüklerine inanma eğilimindedirler. (sf 126) Teknopoli/Neil POSTMAN
Pandora nın kutusu açıldı mı?
Pandora nın kutusu açıldı mı?



Hocam selamlar, her şey yolunda
YanıtlaSilOturulan minicik oturaklarda belimiz kırldı. Salonun biraz daha iyi olması gerekmez miydi?
YanıtlaSilBirde içerikte biz çalışmaları nasıl kontrol edeceğiz?Akıllı tahtada kullanma, geri alma, yapılan bir çalışmayı görebilme v.s. gibi özellikleri görmeliyiz.
Konu ile ilgili aldığım ilk kurs, birinci güne göre değerlendirdiğimde 3 günlük kurs sonunda yeterli düzeye geleceğimi düşünüyorum. Tabi ki kurs eğitim görevlilerinin katkısı bunda çok büyük.
YanıtlaSilArkadaşlar benim gönderdiğim yorumlar geldi mi?
YanıtlaSilBu konuda aldığım ilk kurs olması nedeniyle 3 gün sonunda gercek degerlendirmeyi yapabiliirim...
YanıtlaSilBilgiyi kullanabilmek için hazırbulunuşluk düyezimizle erişmek istediğimiz bilgi uygun olmalı.
YanıtlaSilBu nedenle öğretici veya kontrol edici olarak hazırbulunuşluk düyeyimi bilmem
Konrol edilecek veya öğretilecek bireylerin hazırbulunuşluk düzeylerini belirlemem için yapılması gerekenler
Yasaklaramak değil ne zaman, nekadar kullanma becerisini kazandırmamız gerekir.
YORUM YAPACAK KADAR BİLGİ SAHİBİ DEĞİLİM
YanıtlaSilBiraz teknolojide sıkıntımız olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarımızla birlikte biraz daha wep araçlarını kullanma ile ilgili seminer veya bilgi tazelemesi yapmamız gerekir.
YanıtlaSilÇok başarılı bir şekilde devam etmekte olan YÖNETİCİ VE LİDERLİK LİDERLİK SEMİNERİ başarı ile devam ediyor selamlar.
YanıtlaSilN.Ş iletin geldi.
YanıtlaSilÇINAR ARIKAN'ın YORUMLARINA KATILIYORUM
YanıtlaSilBir daha selamlar,
YanıtlaSilArkadaşlar yazdığım yorumda birçok imla ve yazım hataları yapmışım özür dilerim.
YanıtlaSilBu seminerin faydalı olacağına inanıyorum. Değerli meslektaşlarıma hayırlı olsun.
YanıtlaSil